✅ Гарантія
- - Усі запчастини постачаються лише від офіційних дистриб’юторів та перевірених постачальників
- - Гарантія діє відповідно до правил постачальника
- - Гарантія на запчастини зазвичай становить від 14 днів до 12 місяців (залежно від виду товару та політики постачальника)
- - Конкретний термін уточнюється у менеджера або у супровідних документах
- - Виробничі дефекти та приховані недоліки, виявлені під час експлуатації
- - Несправність товару, яка виникла з вини виробника
- - Механічні пошкодження, що виникли через неправильне встановлення чи експлуатацію
- - Використання товару не за призначенням
- - Природний знос витратних матеріалів (фільтри, ремені, щітки, лампи, гальмівні колодки тощо)
- - Пошкодження через перегрів, відсутність мастила/рідини, дорожньо-транспортні пригоди
- - Запчастина повинна бути встановлена на СТО або кваліфікованим майстром
- - Потрібно зберегти чек/накладну та акт встановлення запчастини
- - Клієнт звертається до нас із заявкою на гарантійний випадок
- - Товар передається на експертизу постачальнику/дистриб’ютору
- - Рішення про заміну чи повернення коштів ухвалюється на основі результатів перевірки
- - Розгляд гарантійного випадку може займати від кількох днів до 14–30 календарних днів (залежно від постачальника та складності перевірки)
🔁 Умови повернення
1.2 На повернення приймається товар без слідів установки, в непошкодженій заводській упаковці. Електротовари поверненню не підлягають.
1.3 Перед встановленням нової деталі на автомобіль механік зобов'язаний упевнитися в тому, що у нього саме та деталь, яка необхідна для даного автомобіля. Для цього необхідно візуально порівняти стару деталь, зняту з автомобіля, з новою, а також провести порівняння основних розмірів. У разі запаяної прозорої упаковки необхідно, як мінімум, уважно візуально порівняти стару і нову деталь, не розкриваючи прозору упаковку та при можливості провести порівняння основних розмірів і перевірити комплектність товару.
1.4 Претензії про некомплектність та пошкодження після відкриття запаяної прозорої упаковки не приймаються!
1.5 Після спроби монтажу претензії про невідповідність нової деталі у випадках, де можливо було зняти розміри основних частин деталі і візуально порівняти нову деталь зі старою, тим самим визначити невідповідність, не приймаються!
1.6 Претензії про невідповідність нової деталі в запаяній прозорій упаковці у випадках, де можна було провести порівняння зі старою деталлю, але порівняння проведено не було та упаковка була розкрита, не приймаються, навіть якщо не було спроби монтажу!
1.7 Прозора упаковка необхідна безпосередньо для того, щоб майстер СТО мав змогу перед розкриттям уважно розглянути деталь або комплект і переконатися в її (його) ідентичності оригінальній деталі, знятої з автомобіля, та її (його) правильній комплектації.
1.8 Повернення товару здійснюється за рахунок покупця.
1.9 Ваша посилка може знаходитись у відділенні Нової Пошти 5 робочих днів з моменту надходження. Якщо за цей час ви її не заберете, замовлення буде відправлено назад без додаткових попереджень.